dinsdag 16 oktober 2012

Dinsdag 16 oktober 2012

Vandaag gaan we voor een stukje voorlichting naar het ziekenhuis. Ik heb er helemaal geen zin in maar het blijkt wel nuttig. Niet dat het mijn zenuwen wegneemt maar ik weet wel wat we morgen mogen verwachten. Er wordt goed met ons meegedacht in het ziekenhuis. Iedereen die we treffen is op de hoogte van onze situatie. Ik wordt zelfs 's morgens gebeld met de mededeling wie van de kinderartsen morgen bij de ingreep aanwezig zal zijn en de vraag of wij die arts belastend vinden of juist niet. Het gaat om een arts die ook nauw betrokken was met de behandeling van Marnix. Ik vind het buitengewoon attent dat hier aan gedacht wordt. De arts die erbij zal zijn is er zeker een die onze voorkeur heeft.
Bij de voorlichting wordt al aangegeven dat wij hoogstwaarschijnlijk een kamer alleen zullen krijgen.  Ik heb geen behoefte aan andere kraamvrouwen en het verhaal van Marnix wordt door ons en het bezoek niet geschuwd en daar kunnen anderen ook van streek van raken. Zeker als je net een kindje hebt gekregen.

Olav is al uit logeren. Ook hij heeft er zin in om kennis te maken met zijn broertjes. Maar logeren vindt hij ook geweldig. Hij zal morgen als eerste gebeld worden. Hij is namelijk heel erg nieuwsgierig naar de namen van de baby's.

De hele dag staat de telefoon roodgloeiend en is er veel aanloop. Ook in dit proces is de steun overweldigend.

We eten gezamenlijk met mijn zus en mijn nichtje. Het is gezellig.

Vooralsnog is dit even het laatste blog. Er is in het ziekenhuis geen wifi. Zodra ik weer in de gelegenheid ben ga ik verder met het blog.
We zullen zo snel als mogelijk foto's van de tweeling en details publiceren.

94 opmerkingen:

  1. Veel succes, sterkte en liefde voor morgen gewenst. In gedachten bij jullie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg veel succes voor morgen !!!
    Het zal een pittige dag worden met een lach maar zeker ook met vele tranen.

    Veel, heel veel sterkte, kracht, voor vannacht, morgen en de komende dagen !
    Zomaar een mama.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel veel sterkte en vooral kracht morgen !!!
    anna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geniet van de kennismaking met jullie mannetjes...de dubbele gevoelens die het met zich meebrengt kunnen wij alleen maar naar gissen.
    Weet dat er aan jullie gedacht wordt en dat jullie kleine held vast meewaakt over z'n kleine broertjes!
    L v Bracht

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toi toi toi!!!

    Wat ben je een dappere en vooral ontzettend lieve moeder!
    Geniet van het eerste moment van de broertjes van Olav en Marnix.. !!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Hera,

    Even een hart onder de riem van een onbekende...

    Geloof mij, een keizersnede (an sich) kan ook een fantastische ervaring zijn!!! Geloof hierin!!
    Je zenuwen kan ik me voorstellen en je angst voor het onbekende ook maar...... laat het gebeuren en laat vreugde en verdriet morgen hand in hand gaan!

    Echt, jij kan alles aan nu!!

    Dikke knuffel, Noortje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel veel sterkte en Succes morgen,
    Ik weet hoe bijzonder het is om 2 baby's te krijgen...
    Laat je maar lekker vertroetelen en probeer er van te genieten.
    Marnix is er morgen vast bij

    Liefs Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Hera en Jur
    Heel veel sterkte voor morgen, een dag met een lach en een traan,geniet van jullie 2 wondertjes.
    Lieve Olav, wat zal jij trots zijn op jou baby broertjes!
    En Marnix die zal er altijd bij zijn.

    Liefs Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel veel kracht en sterkte
    Wat zal het allemaal dubbel zijn

    olga

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat fijn dat ze je in het ziekenhuis zo goed en mooi begeleiden! Ik hoop dat jullie morgen een onvergetelijke mooie dag hebben en wens jullie heel veel kracht, sterkte, gezondheid en geluk! Ongetwijfeld zullen de lach en de traan niet ontbreken maar je bent een supervrouw en hebt een superman; ook dit kunnen jullie samen aan! Een warm welkom voor de broertjes van Olav en Marnix!
    Liefs,
    MrsP

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Sterkte en veel succes morgen.
    Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve familie,
    ik zal aan jullie denken morgen, net als gisteren en eergisteren, al vele weken lang....
    Ik hoop dat jullie ondanks jullie verdriet en gemis, een hele mooie dag zullen hebben. Sterkte in alles!
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Tranen stromen terwijl ik je blog lees. Ik wens je heel veel sterkte, geniet van jullie mannetjes, die jullie morgen mogen zien en koesteren, samen met Olav en Marnix in jullie hart! Denk aan jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Succes en sterkte voor.morgen.
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lieve Hera en Jur,

    jullie gaan een hele vreemde woensdag tegemoet. Een dag waarop heel veel vreugde samen gaat met heel veel verdriet. Als het morgen moeilijk is of je bent bang, denk dan aan jullie kanjer Marnix, maar ook zeker aan Olaf. Samen met de nieuwe broertjes gaan jullie een geweldige tijd tegemoet, al zal het voorlopig één grote achtbaan zijn van emoties. Ik weet zeker, ook al ken ik jullie alleen maar van dit blog, dat jullie het voor elkaar krijgen en dat jullie, ondanks het grote gemis van Marnix, fantastische,liefdevolle ouders zijn, waar verdriet en vreugde samengaan in een fijn gezin.
    Als jullie met jullie zonen net zo open en eerlijk zijn als op dit blog, komt alles uiteindelijk goed, al gaat het gemis nooit meer weg! Morgen zal op menig adres een kaarsje voor jullie branden en zijn jullie bij heel veel mensen in gedachten!

    Groetjes Clausje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Veel sterkte morgen voor jou en je hele familie!
    Na twee gewone bevallingen werd ons derde kind ook via een keizersnee geboren. Bevallen kon ik, maar dit was iets nieuws. Ik heb alles los kunnen laten toen het moment daar was en me overgegeven aan een geweldig team. Dat hielp! Ik kijk er met een goed gevoel op terug. Eén tip zou ik willen meegeven, neem zeker twee weken goede rust. Al lijkt het niet zo, je lichaam èn geest hebben dit nodig...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. heel veel succes morgen!! het zal lichamelijk en geestelijk een zware dag maar ook een super mooie dag gaan worden.
    hou je zelf in acht dan gaat het lichamelijk elke dag 'n beetje beter. geestelijk kan ik alleen maar voor je hopen dat het elke dag 'n beetje beter gaat worden, sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel veel succes morgen in het ziekenhuis. Rust goed uit. Kijk in ieder geval uit naar de foto's van de 2-ling.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. We wensen jullie heel veel sterkte morgen. Laat het allemaal maar gebeuren.
    Een dag met tranen van geluk en tranen van verdriet.
    De tweeling komt in een warm nest terecht! Geniet van elkaar!
    Liefs van Kees en Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik wens je een heel fijne ervaring morgen! Een dag met twee kanten, dat is me wel duidelijk. Je bent een topvrouw!

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik wens jullie vanaf deze kant ook heel veel sterkte toe morgen. Maar ook een fijne dag. Met natuurlijk 2 kanten dat moge duidelijk zijn.

    Liefs Trudy.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Morgen eindelijk een woensdag met een gouden randje! Twee nieuwe mooie leventjes om oneindig veel van te houden!

    We denken aan jullie. Wij vliegen morgen hoog in de lucht, tussen hemel en aarde, dichtbij jullie, dichtbij Marnix.

    Je kunt het, ook deze bevalling is een topprestatie waar je straks hartstikke trots op mag zijn.

    Olav en Marnix zijn straks de grote broers van twee lieve kleine jongetjes. Reken maar dat Marnix daarboven apetrots is op jullie allemaal.

    Sterkte met alles, maar geniet er ook van. Fijn dat het artsenteam zo meedenkt. Dat geeft veel vertrouwen. Ik hoop dat jullie dat ook zo mogen beleven morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ingedachten bij jullie
    morgen wens ik jou/jullie een fijne dag toe met een gouden rand
    met jullie marnix voor eeuwig in jullie harten

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Nogmaals heel veel succes en sterkte morgen.
    En dag vol emotie van verdriet en geluk.
    Je mag je 2 kleine jongens nu vasthouden, en je hebt 1 los moeten laten.
    2 hele verschillende dingen.
    Mijn moeder heeft 41 jaar geleden een 3ling gebaard en een maand later mijn broertje van 3 jaar moeten laten gaan.
    Dit hakt er wel in, jou overkomt bijna hetzelfde maar in omgekeerde volgorde.
    Dit is echt vreselijk, maar ik hoop dat jullie morgen ook kunnen genieten van jullie nieuw geborenen.
    We wachten met smart af naar het verhaal met de ervaringen en de namen van de boys natuurlijk.

    Heel veel liefs van een blog lezeres.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel veel succes en sterkte morgen.
    Hopelijk heb je morgen om deze tijd je twee mannetjes gezond en wel in jullie armen.
    Wij leven met jullie mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Geniet nog even van je dikke buik,want wat is het een heerlijk gevoel om het leven te voelen.Dat is zoiets moois,en een voorrecht wat alleen vrouwen hebben.
    Heel veel succes en sterkte met de bevalling.Geniet van iedere seconde,en ik weet zeker dat Marnix er bij zal zijn.
    Ik ben zelf heel "down to earth" maar na de dood van mijn moeder heb ik dingen meegemaakt die geen toeval konden zijn!
    Geniet van jullie kleine mannetjes,het kaarsje brand hier voor jullie.
    Dikke knuffel voor Olav.
    Ik wens julie alle geluk van de wereld toe,dat verdienen jullie!!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik wil jullie heel veel s6 wensen met de bevalling van de tweeling. Het zal een dubbel gevoel geven. Aan de ene kant de geboorte van de tweeling en aan de andere kant het rouwverlies van Marnix in je achterhoofd. Het zal zwaar zijn, maar probeer te genieten van je a.s tweeling.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Alle moed die Marnix en jullie al hebben getoond,lukt dit jullie ook dat weet ik zeker!Veel sterkte en succes morgen, blijf dicht bij jezelf wat jij nodig hebt!2 mooie lieve leventjes die morgen op dit aardse komen en n je armen mag sluiten,een die pas geleden juist van dit aardse wegging,die je los mòest laten.Hoop dat je er ook n beetje van kan genieten,2 lieve knulletjes die in n warm nest komen,Tot gauw , kijk uit naar de foto en je ervaringen.warme groet en knuffel; gjamh

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Lief moedig gezin.
    Ik wil jullie heel veel sterkte toewensen vandaag.
    Wat zullen jullie gevoelens heen en weer stormen.
    Heel veel sterkte.
    Gr Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Heel veel succes vandaag en geniet van al het moois.... Marnix is er zeker bij.....

    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een tijd vol verschillends emoties... Ik vind het een spannende dag en kam niet wachten tot ik hoor dat er twee nieuwe wereldburgertjes bij zijn. Ben ook benieuwd naar de namen! Dat dit een dag is met tegenstrijdige gevoelens voel ik zelfs, voel me op de een of andere manier schuldig als ik alleen over de tweeling praat of wanneer ik het juist alleen over Marnix heb. Dat hun samen in een adem genoemd worden kan best maar ik vind het nog steeds pijnlijk, oneerlijk. Ik hoop met heel mijn hart dat jullie kunnen genieten van deze speciale dag, het zal vol zitten met emoties maar dat kan, dat mag en dat moet. Succes vandaag, heel veel sterkte en het komt goed met je kleine mannetjes, hoe ik dat weet? Marnix waakt over zijn broertjes. Liefs, Linda Den Dolder

    BeantwoordenVerwijderen
  32. ik wil jullie heel veel succes wensen vandaag zal aan jullie denken

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Nog nooit heb ik een berichtje achtergelaten, maar vandaag op mijn eigen verjaardag denk ik extra aan jullie. Wat zijn jullie bijzondere mensen. Heel veel sterkte vandaag... Een dag met een lach en een traan.... Groet Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik denk weer aan jullie, vandaag zo'n bijzondere dag...een lichtpuntje.
    Succes, sterkte, huil, lach en geniet. Alle emoties zijn welkom op een bijzondere dag.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Lieve Hera Jur en Olav,
    Vandaag de dag dat jullie tweeling geboren wordt; de dag dat jullie van twee naar vier kinderen gaan. Een dag van enerzijds blijdschap, en anderzijds diep verdriet.
    Ik duim voor jullie dat alles met Hera en de tweeling van een leien dakje zal gaan.
    Jeetje zeg, wat een heftige situatie, dat dood en leven elkaar zo snel opvolgen. En wellicht ook fijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Het is zo heerlijk om te lezen hoe goed het ziekenhuis met jullie situatie omgaat, het gaat immers een dag vol tegenstrijdigheden worden. Vreugde, verdriet...het kan zo dicht bij elkaar liggen maar ik hoop uit heel mijn hart dat de vreugde vandaag vooral zal overheersen. Twee kleine mannekes die allebei hopelijk helemaal gezond zijn en een bevalling volgens het (weliswaar keizersnede-)boekje: dat is wat je verdient!
    Heel, heel veel geluk vandaag en vooral veel genieten van deze twee nieuwe wereldburgertjes! Dikke knuffel!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Lieve Hera,
    Al een tijdje lees ik jouw blog stilletjes mee. Wat ben ik onder de indruk van hoe jij alles verwoordt, maar zeker ook hoe jij en het gezin met dit onvoorstelbare verdriet omgaan. Ik kan mij er geen voorstelling van maken van vandaag. Kan jullie alleen maar heel veel sterkte wensen! Jullie zijn een fantastisch gezin en al jullie jongens kunnen zich geen beter gezin wensen.
    Dikke knuffel, Monique en gezin

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Veel sterkte mogelijk maar,dat gaat jullie.lukken.jullie zijn top veel sterkte en ik.kijk.uif naar de foto's van de 2 kleintjes gr selina

    BeantwoordenVerwijderen
  39. de hele tijd zijn jullie in mn gedachten! wat zal het een moeilijke maar ook een vreugdevolle dag zijn, ik hoop dat alles goed mag gaan, jullie hebben al meer als genoeg verdriet!! heel veel sterkte, met alles!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. De tijd van wachten op de kleintjes is voorbij. Je staat op het punt om te bevallen in een TOP ziekenhuis met een topteam! (spreek uit ervaring 3x) Geef je over aan je gevoelens. Je mag blij zijn, je mag ook verdrietig zijn. Ik lees je blog iedere dag en heb ontzettend veel bewondering en respect hoe jullie er als gezin omgaan met het overlijden van Marnix. zet em op, dit word een bijzondere dag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Heel veel sterkte en succes!!Je kan het , Jezus zit naast je samen met je lieve man. En Marnix kijkt mee! Geniet van je kleintjes, laat het allemaal maar gebeuren. X Lidia Hakvoort.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Lieve familie
    In gedachten bij jullie!
    Moeder van twee (1 bij ons 1 wachtend voor later)

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Lieve Hera En Jur,
    Wat een vreemde en bijzondere dag zal dit zijn! Vreugde en verdriet.Heel veel sterkte en denk aan jullie.
    Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Heel veel succes en sterkte bij deze dubbele dag.

    Groetjes Henriette

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ik lees (en huil) al even mee. Wat fijn dat jullie vandaag opnieuw ouders worden om jullie enorme hoeveelheid liefde aan te geven. Voor de geboortes ben ik ook een beetje in spanning, voel me haast een bekende van jullie gezin. Het is niet zo, maar wat zou ik jullie graag willen omarmen!

    Ik weet zeker dat oma en Marnix vanaf een donzige wolk en glinster naar aarde zullen sturen om jullie harten te verwarmen en jullie te laten weten dat ze erbij zijn.

    Lieve mensen ik wens jullie vandaag tranen van geluk toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. 2 nieuwe levens in jullie leven, geluk en verdriet zo dicht bij elkaar...

    In gedachten bij jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Heel veel sterkte morgen...

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Lieve Hera, Jur en Olav,

    Alle sterkte en warmte voor jullie. Met twee nieuwe kindjes om voor te zorgen. En Marnix in jullie hart. Altijd.

    Meelevende groet,
    S

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Denk al heel de dag aan jullie, ben zo benieuwd naar de broertjes. Ik snap dat je je nooit meer compleet zal voelen en dat je ze ook zo graag aan Marnix had willen laten zien, maar het kn toch neit anders dan dat deze dag een gouden rand heeft. Ben echt nieuwsgierig hoe het jullie gaat.
    Ik hoop dat er ook sprake van genieten is in je kraamtijd...
    Je verhaal lijkt een beetje op dat van Job in de Bijbel, hij verloor zijn kinderen en kreeg het dubbele terug.
    Waarbij natuurlijk van vervanging geen sprake is, een kind verliezen lijkt me zo erg dat ik iedereen bewonder die na zo'n verlies ooit nog onder zijn dekbed uit komt

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Lieve familie,

    Ik wens jullie veel sterkte voor morgen! Een dag met dubbele gevoelens. Aan de ene kant dolgelukkig en aan de andere kant is het gemis (en zeker bij zulke bijzondere gebeurtenissen) nog groter. Marnix kijkt vast vol trots toe hoe hij grote broer wordt. En hij leeft in jullie, en ook in de tweeling voort.

    Geniet van elkaar!

    Liefs Quirina

    BeantwoordenVerwijderen
  51. heel heel veel succes!!!
    groetjes jeanet van vleeren

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Lieve familie,
    We denken aan jullie, deze dag in het bijzonder. We kijken uit naar het goede nieuws van de jongens.
    Liefs
    familie van der Graaf.
    (Ik lees al maanden jullie blog)

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Ik hoop dat vandaag alles voorspoedig is gegaan en dat de jongens twee fantastische broertjes hebben gekregen en jullie een prachtige derde en vierde zoon.marnix zal over ze waken.ik had zo gehoopt voor jullie dat hij ze mocht leren kennen.heel veel sterkte en ook heel veel geluk met de balies.

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Babies bedoel ik uiteraard.

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Sinds het overlijden van Marnix volg ik jullie blog. Het laat me niet los omdat ik zoveel herken in wat je schrijft. Ook wij verloren ons zoontje aan een hersentumor, plexus choroideus carcinoom. Hij is bijna 2 1/2 jaar ziek geweest en werd behandeld in het AMC. Toen hij overleed was ik 6 1/2 maand zwanger; twee maanden na zijn overlijden (op 30 juni 2009) werd ons vierde kind geboren, weer een jongetje (de oudste twee zijn meisjes).
    Ik herken jullie situatie en wat jullie hebben meegemaakt, maar ook de emoties die je beschrijft. Soms ben ik door het lezen 3 1/2 jaar terug in de tijd en weet dan weer precies hoe ik toen iets beleefde. Vreemd genoeg kan ik je daarvoor dankbaar zijn, want soms is het zo goed om de emoties van toen nog eens terug te halen, ook al doen ze pijn.
    Ik wil hier niet uitweiden over mij of over ons, maar ik wil je heel veel sterkte en geluk wensen. Je schreef het pas al: verdriet en geluk gaan heel goed samen. Het één staat het ander niet in de weg. Jullie zullen je vast enorm gelukkig voelen met jullie kleine jongetjes, maar het verdriet om Marnix is dan ook juist levensgroot aanwezig. Wij zeggen van onze jongste altijd dat hij geen vervanging is, maar wel een enorme troost, ook voor Olav. Ik wens jullie ook die troost en veel geluk naast het verdriet dat nooit verdwijnt.
    Ik hoop dat alles vandaag voorspoedig is gegaan en dat jullie snel met z'n allen thuis zijn en alle emoties in jullie eigen omgeving kunnen beleven.

    Hartelijke groeten,
    Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Sorry, de voorlaatste zin is niet helemaal overgekomen. Ik bedoelde eigenlijk te zeggen: We zeggen van onze jongste altijd dat hij geen vervanging is maar wel een enorme troost. Ik hoop dat jullie dat bij jullie babies ook zullen voelen, en ook Olav.

    Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Lieve Hera & Jur en Olav
    Ben net thuis van een avonddienst werken.
    Jullie gezin is de hele dag in mijn gedachten!!
    Hoop zooo dat alles goed verlopen is rondom de geboorte van jullie 3e & 4e zoon???
    Ben erg benieuwd naar de namen die Jur & jij gekozen hebben voor jullie binkies... ???
    Jullie 6jes zijn in mijn gedachten & speciaal voor Marnix, grote broer in een wereld zonder pijn brand ik een kaarsje...

    Liefs & een warme groet
    van
    zomaar een mama uit Hoevelaken.

    BeantwoordenVerwijderen
  58. ik leef al een hele tijd met jullie mee. Ik wil jullie van harte feliciteren nu met de geboorte van Arthur en Victor.

    Liefs,
    Lidia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. moet je zoiets niet aan de ouders overlaten???

      Verwijderen
    2. Precies wat ik dacht! Jammer dat je ze de kans ontneemt zelf deze mooie namen bekend te maken!

      Verwijderen
    3. Inderdaad, dit is niet gepast... zo jammer.... sommige mensen hebben echt wel een cursus internet-etikette nodig... Lidia, ik geef je dan ook als tip om zelf je bericht nog te verwijderen als dat kan, of anders op zijn minst met schaamrood op je wangen je te verontschuldigen bij Hera en Jur.
      Een mama uit Gent, die plaatsvervangend heel beschaamd is

      Verwijderen
    4. Bovenstaande: Dit is niet door Anoniem bekend gemaakt. Maar door iemand anders.

      S

      Verwijderen
    5. Tenminste dat denk ik, of diegene heeft het weer van deze Anoniem, dat weet ik niet. Maar ik vind het ook niet gepast.

      S

      Verwijderen
    6. Lowie(kanjer Guusje) heeft dit op twitter of facebook gezet,ongepast vind ik het,laat het over aan de trotse ouders

      Verwijderen
    7. Of hij heeft het weer van een ander natuurlijk. Dat kan. Maar dan nog. Maar goed, had er al iets van gezegd.

      S

      Verwijderen
    8. Belangrijkste is dat ze geboren zijn. Maak je toch niet druk om wie een naam moet publiceren Gaat er toch om dat iedereen met ze meeleeft

      Anneke

      Verwijderen
    9. ik dacht echt dat dit al bekend was vandaar dat ik het hier neer zette, dat had ik natuurlijk nooit gedaan als ik had geweten dat ik de eerste zou zijn. ik kan dit bericht niet verwijderen helaas. heb het al aan de ouders gevraagd

      Verwijderen
    10. Meis, maak je niet druk. Ik kan me niet voorstellen dat Hera en Jur zich hier druk om maken. Ondanks de hel die ze beleefd hebben, zijn ze trots omdat ze opnieuw papa en mama geworden zijn. En hebben ze genoeg te vertellen zogauw ze kunnen mailen......Maak je niet druk. Ik ben ervan overtuigd dat er geen greintje opzet aanwezig was toen je je bericht intoetste! Ik persoonlijk, vond het een heel erg lief bericht! Een knuf!

      Verwijderen
  59. Gefeliciteerd met jullie twee mooie mannetjes en broertjes<3

    Liefs Lies Fracassi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Wat een stoere, krachtige namen,
    jammer dat Hera ze niet zelf bekend heeft mogen maken.

    Jur, Hera, Marnix* en Olav, van harte gefeliciteerd met jullie
    zoontjes / broertjes !

    Veel kracht, en genietmomentjes gewenst!
    Zomaar een mama.

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Wat een mooie namen,heel stoer!
    Van Harte Gefeliciteerd met jullie zoontjes en broertjes , laat je maar lekker verwennen . Gods onmisbare zegen toegewenst en veel geluk met jullie kindjes ! En Marnix in jullie hart. Olav wat zul je trots zijn , geniet ervan knappe jongen! Liefs Lidia Hakvoort.

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Schandalig Lidia!!
    O jee heeft Lowie het op twitter gezet...( ik heb zo jeuk van die man).
    Lieve Hera Jur....geniet van de jongens.
    Wat zullen jullie heen en weer worden geschommeld door emoties.

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Och laat iedereen toch in zn waarde lieve mensen...

    En lieve familie gefeliciteerd met jullie zoons en broertjes.

    lieve Groetjes een mama




    BeantwoordenVerwijderen
  64. Ook ik volg deze blog al een hele tijd.
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ontzettend rot en verdrietig vind dat hier de pleuris uit gebroken is omdat de namen bekend zijn gemaakt van de tweeling. Ook vind ik het vreselijk dat Lowie van Gorp door het slijk is gehaald, omdat hij de namen via Twitter bekend heeft gemaakt. Ik kan me niet voorstellen dat deze man bewust iets heeft willen doen om Hera en Jur te kwetsen! Kunnen we ons alsjeblieft weer bezig houden met de eigenlijke situatie; Hera en Jur zijn opnieuw papa en mama geworden. Van 2 kleine mannekes. En dat terwijl ze pas geleden hun mooie ventje Marnix* moesten afgeven..... Mijn maag draait als ik deze berichten lees. Waarom plaatsen jullie zoiets als dit op een blog als deze? Dit gaat toch helemaal nergens meer over.......
    PROFICIAT HERA, JUR, MARNIX* EN OLAV MET DE GEBOORTE VAN JULLIE ZOONTJES, BROERTJES! Ik hoop dat alles voorspoedig gelopen is en dat jij, Hera, heel snel terug op de been bent! Ik hoop dat jullie hoe dan ook een mooie kraamtijd krijgen. Ik hoop, vanuit mijn hart, dat jullie genieten van dit wonder, want dat is een geboorte. Proficiat lieve mensen.
    Een hele dikke knuffel vanuit het uiterste zuiden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Beste Anoniem,
      Volgens mij is pleuris ook geen lekkere ziekte... Misschien kun je daar volgende keer rekening mee houden.
      Door wellicht even verder na te denken op wat voor site je krachttermen gebruikt.

      Verwijderen
  65. Hierbij: Het komt niet door Lowie. Ze hebben het zelf op hun eigen facebook gezet. En Jur vind het niet erg dat hij dat ook heeft gemeld. Lowie heeft het na Jur er neer gezet.

    Dus Lowie heeft niets negatiefs gedaan.
    Hem valt dus ook niets te verwijten. Jur en Hera doen dat ook niet.

    S

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Nu weer over dit blog, nu dit uit de lucht is.

    Liefs
    S

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Gefeliciteerd met de geboorte van jullie twee zoontjes en broertjes! Hoop dat alles goed gaat met jullie. Ik wens jullie alle geluk van de wereld toe, in liefde en gezondheid en weet zeker dat Marnix altijd bij jullie zal zijn.

    Lieve groetjes,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Van harte geluk gewenst met jullie zonen Arthur en Victor! Prachtige, krachtige namen.
    Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  69. LIEVE MAMA EN PAPA.van harte met de tweeling al weten we allemaal dat dit allerlei gemengde en moeilijke gevoelens teweeg brengt,lieve marnix dank je om ervoor te zorgen dat je broertjes goed en veilig ter wereld zijn gekomen

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Desiree, Amersfoort18 oktober 2012 om 22:21

    Zo bijzonder, twee wondertjes! Gefeliciteerd met de geboorte van de tweeling. Is olav trots?
    ik hoop dat jullie ondanks het grote verdriet, ook een beetje hebben kunnen genieten van het moment dat ze geboren werden, en ook nu jullie ze in jullie armen kunnen houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  71. van harte gefeliciteerd met jullie zoontjes en broertjes, Olav je bent opnieuw grote broer geworden, Marnix ook jij bent nu grote broer. jullie zullen als twee grote broers goed op ze letten, ieder op zijn eigen manier!

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Hartelijk gefeliciteerd met de jongens ik hoop dat alles goed gaat

    gr Olga

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Van harte gefeliciteerd met jullie zoons.
    Hoop dat alles goed gaat

    groetjes Greta

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Van harte gefeliciteerd met jullie zoons en broertjes!

    Zomaar een mama

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Hartelijk gefeliciteerd met jullie zoontjes!

    Zie je achter de roze-kraam-wolk die zonnestralen? Dat is Marnix die glundert en straal met jullie mee! Zo kleurt hij de grijze randjes goud.

    Heel veel liefde en geluk gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wauw... ...wat mooi geschreven, Tineke!!

      Warme groet
      van
      zomaar een meelevende mama uit Hoevelaken.

      Verwijderen
  76. Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zonen. Ik wens jullie veel geluk en liefde toe met Marnix* voor altijd in jullie harten.
    liefs,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Heel dikke proficiat met de geboorte van jullie zonen. Hoop dat alles goed is met moeder en kinderen.

    BeantwoordenVerwijderen