zondag 5 mei 2013

Dinsdag 30 april 2013

Koninginnedag. Ook voor ons.
Ik volg de officiƫle abdicatie op tv en ga dan met Olav naar het dorp. Net zoals bij alle andere dagen die ijkpunten zijn, herleef ik Koninginnedag vorig jaar. Marnix in de buggy. Wars van het lawaai en alle aandacht voor hem.
Ik heb het moeilijk. Als we een ballon hebben gehaald vraag ik aan Olav of hij naar huis wil of nog even een rondje lopen.
Een rondje lopen is zijn antwoord. Diep ademhalen en gaan dan maar.
Ook dit jaar veel aandacht. Voor de tweeling die leuk liggen te zijn in hun abdicatiespencers. Ik ben trots in matglans.

We komen heel veel bekenden tegen. Dat leidt mij af van mijn treurige binnenste. Ik mis Marnix zo vreselijk.

Ook deze dag ligt weer achter ons. Pijnlijk maar ook fijn. Alles geschied met dubbele, zeer uiteenlopende emoties.

1 opmerking:

  1. Ik zal vanavond weer voor jullie bidden, Hij zal jullie omringen en waakt over jullie.. houd van jullie en past op Marnix .. heel veel sterkte en veel respect voor jou ! en je gezin .. je doet het zo goed .. lieve groetjes Lidia Hakvoort.

    BeantwoordenVerwijderen