maandag 20 mei 2013

Zaterdag 18 mei 2013

Nou, ik ben jarig.
Bloemen en een tekening. Verder hoef ik niks.
Jur regelt een lekker ontbijt. Samen aan tafel, daar geniet ik van.

Gedurende de dag worden er bloemen bezorgd en er komt een vriendin wat liefs brengen.
Het is goed zo.

Binnen ons gezin mag je op je verjaardag kiezen wat je gaat eten. De keus is snel gemaakt. We gaan naar de grote, gele M.
Favoriet bij Olav en bij mij. De tweeling gaat naar de buren waar ze altijd liefdevol ontvangen worden.

En zo is mijn verjaardag voorbij. Meer was niet nodig, dat wilde ik ook niet.
Wellicht bij een volgende verjaardag.

7 opmerkingen:

  1. Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele gezonde jaren samen met je gezin toegewenst en Marnix in je hart ! en bovenal Gods zegen! Liefs Lidia Hakvoort.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je verjaardag!

    Veel liefs uit Tilburg van Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd, zijn de kleine dingen die het nog steeds doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ook je man, je 3 mannetjes beneden en je mannetje op de grote wolk gefeliciteerd! Kan me voorstellen dat je niets voor je verjaardag wilt; een tekening van je kind is helemaal speciaal voor jou uit liefde gemaakt; daar kunnen geen dure cadeaus tegenop! Wat heb je toch een schatten van buren.Zo lief dat ze altijd voor je klaar staan!
    Liefs,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog van harte met je verjaardag!!!

    Groetjes en liefs
    S

    BeantwoordenVerwijderen